Storing internetverbindingen [OPGELOST]

Statusmelding: 15:50 uur
Het probleem bij onze leverancier lijkt grotendeels opgelost te zijn. Indien uw verbinding nog niet werkt verzoeken wij u voor de zekerheid eerst een herstart uit te voeren of contact op te nemen met onze helpdesk.

 Statusmelding: 14:05 uur
Op dit moment is er een storing aan  diverse internetverbindingen zoals VDSL, ADSL, FTTH en Glasvezel.

Tijd:
Rond 14:05 uur lijken de problemen te zijn ontstaan.

Probleem:
Het probleem bevindt zich buiten ons netwerk bij onze partner van glasvezel en xDSL verbindingen. Ze zijn er met de hoogste prio 1 mee bezig. 

Heeft impact op:
De storing kan impact hebben op enkel diensten zoals;

 De storing heeft impact op vrijwel alle glasvezelverbindingen en xDSL.

Geen impact via uw 4G backup verbinding op;
 Verzenden en ontvangen van email
 De Hosted Desktop en Hosted Exchange accounts.
 Internetverbindingen zoals xDSL, 4G/5G, FttH en glasvezel.
 iVoIP Cloudtelefonie
 Webhosting van uw website
 Serverhosting van uw webserver(s) of applicatieservers

Oorzaak:
Wat de storing veroorzaakt heeft is in onderzoek. 

Wat kunt u zelf mogelijk doen:
Ondervindt u internetproblemen en beschikt u over onze 4G fall-back internetverbinding? Schakel dan handmatig over.

Heeft u telefonieproblemen dan kunt u tijdelijk de gesprekken doorsturen naar een mobile nummer om toch bereikbaar te blijven. Gebruik de handleiding op https://www.ivoip.nl/wp-content/uploads/2019/09/IVOIP-Instructie-telefoonnummer-doorschakelen_20190902.pdf

Bereikbaarheid Interstroom;
Onze engineers werken met de hoogste prioriteit aan het probleem en zijn daardoor minder goed bereikbaar. U kunt ons altijd via uw webbrowser een mail sturen op https://support.interstroom.nl of bellen met +31 (0)74 2040 200

Updates:
Via https://actueel.interstroom.nl houden wij u op de hoogte van de storing en de voortgang van de werkzaamheden. Meld u zich aan om per email tevens de updates te ontvangen.

Dank voor uw begrip.