Storing iVoIP Mobile sim [Opgelost]

Statusmelding:

12:50 uur / 22-01-2021
We hebben 100% bevestiging ontvangen van onze partner dat de problemen rond 12.20 uur zijn opgelost. Alle mobiele gebruikers kunnen weer inkomende telefoontjes ontvangen. Mocht u nog steeds problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Helpdesk.

11:08 uur / 22-01-2021
Op dit moment is er een storing bij iVoIp Mobile sim gebruikers.


Tijd:
Rond 11:05 uur lijken de problemen te zijn ontstaan.

Probleem:
Er is een probleem bij externe leverancier die voor ons de koppeling naar alle mobiele providers verzorgt. De oorzaak van het probleem ligt extern buiten ons bereik. Het onderzoek is in volle gang en wij worden op de hoogte gehouden van de voortang.

Heeft impact op:
De storing heeft impact op;

  • iVoIP Mobile sim of VAMO gebruikers. Een simkaart die volledig geïntegreerd is met uw iVoIp telefooncentrale.

Geen impact op;

  • Bureautoestellen of Bria softphones.

Oorzaak:
Wat de storing veroorzaakt heeft is in onderzoek. Bovenstaande impact hoeft niet op uw afgenomen diensten impact te hebben. Het is op dit moment nog niet met zekerheid te zeggen.

Wat kunt u zelf mogelijk doen:
Heeft u telefonie problemen, gebruik dan uw bureautoestel of Bria softphone. Ook kunt u tijdelijk de gesprekken doorsturen naar een mobile nummer om toch bereikbaar te blijven. Gebruik de handleiding op https://www.ivoip.nl/wp-content/uploads/2019/09/IVOIP-Instructie-telefoonnummer-doorschakelen_20190902.pdf

Bereikbaarheid Interstroom;
Onze engineers werken met de hoogste prioriteit aan het probleem en zijn daardoor minder goed bereikbaar. U kunt ons altijd via uw webbrowser een mail sturen op https://support.interstroom.nl/ of bel 0742452050.

Updates:
Via https://actueel.interstroom.nl houden wij u op de hoogte van de storing en de voortgang van de werkzaamheden. Meld u zich aan om per email tevens de updates te ontvangen.

Dank voor uw begrip.