Storing Hosted Desktop omgeving [OPGELOST]

Status Update

16:34 uur.
Gisteravond 19 januari waren alle Hosted Desktop en Hosted Exchange werkplekken om 16:34 uur weer online en stabiel. Het datacenter is nog steeds bezig om de oorzaak te vinden en zal dit later aan ons terugkoppelen. Mocht u nog problemen ervaren dan horen we dit graag van u op helpdesk@interstroom.nl of 0742452050.

 

Statusmelding:
16:01 uur
Op dit moment ondervinden wij problemen aan de hosted desktop servers in het datacenter.

Tijd:
Rond 15:28 uur lijken de problemen te zijn ontstaan.

Probleem:
De oorzaak is in onderzoek en heeft vermoedelijk te maken met  problemen bij het datacenter zelf.

Heeft impact op:
De storing heeft impact op de diensten;

  • Online werkplek Hosted Desktop
  • Hosted Exchange email verzenden en ontvangen

Geen impact op;

  • Applicatie en webservers
  • email
  • Internetverbindingen zoals xDSL, 4G en glasvezel.

Oorzaak:
Wat de storing veroorzaakt heeft en waar het probleem ligt is in onderzoek.

Bereikbaarheid Interstroom;
Onze engineers werken met de hoogste prioriteit aan het probleem en zijn daardoor minder goed bereikbaar. U kunt ons altijd via uw webbrowser of mailclient een mail sturen op https://support.interstroom.nl/ of bel 0742452050.

Updates:
Via https://actueel.interstroom.nl houden wij u op de hoogte van de storing en de voortgang van de werkzaamheden. Meld u zich aan om per email tevens de updates te ontvangen.

Dank voor uw begrip.