Storing webserver [Opgelost]

UPDATE:

16:27 uur: het probleem is verholpen. Sinds 16:00 uur zijn alle systemen op de desbetreffende server weer online.

———————————————————–

Statusmelding:
Op dit moment ondervinden wij problemen op ons hosting platform in het datacenter.

Tijd:
Rond 15:00 uur lijken de problemen te zijn ontstaan.

Probleem:
De oorzaak van het probleem lijkt na een eerste analyse te maken te hebben met de connectie van één webserver.

Heeft impact op:
De storing kan impact hebben op enkel diensten zoals;

  • iVoIP Cloudtelefonie
  • Webhosting van uw website
  • Serverhosting van uw webserver(s) of applicatieservers
  • Email verzenden en ontvangen

Geen impact op;

  • De Hosted Desktop en Hosted Exchange accounts.
  • Internetverbindingen zoals xDSL, 4G en glasvezel.

Oorzaak:
Wat de storing veroorzaakt heeft is in onderzoek. Bovenstaande impact hoeft niet op uw afgenomen diensten impact te hebben omdat uw diensten wellicht op een van onze andere servers staat. Het is op dit moment nog niet met zekerheid te zeggen.

Wat kunt u zelf mogelijk doen:
Bij applicaties servers kunt u indien mogelijk de invoer van data stopzetten. Kunt u dit niet dan kunnen wij dit mogelijk voor u doen, neem hiervoor contact met ons op.

Heeft u telefonieproblemen dan kunt u tijdelijk de gesprekken doorsturen naar een mobile nummer om toch bereikbaar te blijven. Gebruik de handleiding op https://www.ivoip.nl/wp-content/uploads/2019/09/IVOIP-Instructie-telefoonnummer-doorschakelen_20190902.pdf 

Bereikbaarheid Interstroom;
Onze engineers werken met de hoogste prioriteit aan het probleem en zijn daardoor minder goed bereikbaar. U kunt ons altijd via uw webbrowser een mail sturen op https://support.interstroom.nl/ of bel 0742452050.

Updates:
Via https://actueel.interstroom.nl houden wij u op de hoogte van de storing en de voortgang van de werkzaamheden. Meld u zich aan om per email tevens de updates te ontvangen.

Dank voor uw begrip.