[Geannuleerd] Onderhoud: Managed VoIP

Update 23-03-2012 13:30: 

Onderstaand onderhoud word tot nadere orde uitgesteld.
We zullen u zo spoedig mogelijk over de nieuwe datums berichten.

 

Eind maart brengt INTERSTROOM haar Managed VoIP platform naar de laatste software versie en worden nieuwe servers in gebruik genomen. Na de werkzaamheden ondersteunt het Managed VoIP platform nieuwe Mitel toestellen en biedt het nieuwe functionaliteit, zoals meerdere beltonen voor Mitel toestellen en verschillende openingstijden per vestiging en/of telefoonnummer.

Niet iedere functionaliteit is direct na de werkzaamheden beschikbaar, een aantal vergen nog extra handelingen om dit aan klanten te kunnen bieden.

De werkzaamheden worden verdeeld over twee weekenden. In beide weekenden kunnen er GEEN wijzigingen gemaakt worden op het Managed VoIP platform. Nieuwe bestellingen tijdens het weekend worden pas na het weekend geleverd. In het eerste weekend (van 23 t/m 25 maart) worden gedurende twee nachten (van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag) de bestaande servers van een nieuwere software versie voorzien om het platform voor te bereiden op de nieuwste software versie en de nieuwe servers.

In het tweede weekend (van 31 maart en 1 april) vindt de migratie naar de nieuwe servers plaats. In de nacht van vrijdag op zaterdag wordt er een proef-migratie uitgevoerd. In de nacht van zaterdag op zondag wordt de uiteindelijk beoogde migratie uitgevoerd.

24 maart 0:00 – 08:00 Vernieuwen software
25 maart 0:00 – 08:00 Vernieuwen software

31 maart 0:00 – 08:00 Proef-migratie
1 april 0:00 – 08:00 Migratie

Tijdens de werkzaamheden van het eerste weekend zijn er een aantal korte onderbrekingen in de Managed VoIP dienst van maximaal 30 seconden. Tijdens de proef-migratie zijn er geen onderbrekingen. Tijdens de uiteindelijke migratie is er een onderbreking van een half uur om de servers te vervangen.

Excuses voor het ongemak.